Hubnutí přebytečných kil je mnohdy běh na dlouhou trať. Se správně sestaveným jídelníčkem přímo vám na míru, se však trať může o velký kus zkrátit. Dbejte na to, aby byla vaše strava vyvážená a obsahovala jen tolik kalorií, kolik by měla. Díky tomu vám půjde hubnutí mnohem rychleji.

Zdraví na prvním místě

Dobře sestavený jídelníček je důležitý nejen pro hubnutí, ale také pro vaše zdraví. Pokud je jídelníček pečlivě připraven a je sestaven tak, aby byl vyvážený na obsah minerálních látek, vitamínů, bílkovin, sacharidů, tuků a dalších živin, podporuje nejen hubnutí, ale i celkové zdraví. Dbejte proto na správné stravování nejen kvůli hubnutí, ale i z důvodu zdravého života.

Pozor na jídlo!

Právě jídlo je totiž tím, co nás opravdu činí. Pokud budete pravidelně sportovat, ale na jídelníčku si záležet nedáte, jen těžko se vám bude hubnout. Navíc vaše tělo může velmi strádat. Zdravý jídelníček je základem hubnutí, ale i zdravého životního stylu. Pokud nevíte, kolik byste měli za den sníst kalorií, pomůže vám BMI kalkulačka, která na základě údajů o vašem věku, pohlaví, výšce a váze vypočítá, kolik kalorií je pro vás za den vhodné zkonzumovat. Hledáte-li navíc inspiraci, jaké pokrmy byste měli během hubnutí připravovat, pomohou vám tipy na zdravé recepty, které jsou skvělou motivací k hubnutí a obsahují běžně dostupné potraviny. Jezte zdravě a vyváženě, brzy na sobě pocítíte příjemné změny.

Rychlejší hubnutí

Ačkoliv můžete jen díky sportování a pohybu zhubnout nějaké to kilo, spolu s vhodně zvoleným jídelníčkem vám půjde hubnutí mnohem rychleji. Navíc tělo, které konzumuje vyváženou stravu a dopřává si zápřah v podobě častých tréninků, nestrádá, zatímco organismus, kterému chybí „správné“ palivo, více strádá. Dopřejte si vyvážený jídelníček, který vás udrží zdravými a v kondici.