Zdravý byznys neustále roste, nezdravý byznys stagnuje nebo upadá. Pokud chcete být úspěšní, je potřeba, abyste byznys neustále rozvíjeli a starali se o to, abyste měli více prodejů. V dnešní internetové době je potřeba se velmi soustředit na internetové stránky. Ať už to jsou firemní stránky nebo přímo eshop, prodeje jsou zajisté závislé na tom, kolik lidí vás navštíví. Pokud je vaše návštěvnost nízká, pravděpodobně máte i málo prodejů. Jedním z účinných způsobů, jak zvednout návštěvnost i prodeje, je PPC reklama.

Začněte s PPC reklamou

Možná jste PPC reklamu ještě nezkoušeli, ale zaručeně už se se s ní setkali. Můžete na ní narazit ve vyhledávání i v obsahu webů a její podoby jsou různé, od textové reklamy až po obrazové reklamy, videoreklamy a další. Často vypadá lákavě a ukazuje věci nebo služby, které zrovna hledáte. I vy se můžete takto zobrazovat cíleným uživatelům. U této reklamy neplatíte za zobrazení, ale za uživatele, kteří na reklamu kliknou, odtud název – Pay per click. Tento druh reklamy se dá provozovat na různých platformách, nejpopulárnější je ppc google, ale v tuzemsku je populární třeba i Sklik nebo PPC s pomocí Facebooku.

Jak vlastně s PPC začít?

Zajímá vás ppc jak na to? Máte v podstatě 2 možnosti, tou první je hledat na internetu návody, jak udělat PPC svépomocí. Mnohem lepší variantou, kterou doporučujeme, je obrátit se na marketingovou agenturu, která vám PPC služby zajistí. V takovém případě zbytečně neriskujete, ale naopak máte jistotu, že budou PPC kampaň vést odborníci, kteří mají s tímto druhem propagace zkušenosti. Ideální volbou je agentura na Seoconsult.cz. Postará se o správné nastavení reklamy, spuštění do 5 dnů a o zodpovědné vedení reklamy, aby vám zajistila ty nejlepší možné výsledky.