Logo by mělo být originálním symbolem, který bude snadno zapamatovatelný a každý si jej spojí s vaší značkou a s vaším oborem podnikání. Tvorba loga není snadná záležitost. Co všechno je potřeba si při jeho návrhu uvědomit?
Návrh loga s vizuální podobou
Hledáte-li někoho, kdo pro vás navrhne vaše vlastní logo, které bude snadno zapamatovatelné a přesto originální, oslovte odborníky ze společnosti Wolfway. Jedná se o gafické studio, v něž pracují jen kreativci.
Na co se zaměřit?
Pokud máte zájem o tvorbu loga, je potřeba pečlivě vysvětlit vaši vizi loga. Logo by mělo obsahovat název – krátký, ale výstižný. Měl by vás představit a zákazníkovi tak ukázat čím se zabýváte. Obsah vaší činnosti pomůže vysvětlit i slogan, který logo může, ale nemusí, obsahovat. Pokud jej na logu chcete mít, je potřeba pro něj nechat místo. Vysvětlete, čím se zabývá váš byznys, jen tak bude logo autentické. Třeba by se mohl promítnout do loga. Zamyslete se nad tím, čím se odlišujete od konkurence, to promítněte do návrhu loga, ať jste jedineční. Nalezněte svoji odlišnost a ukažte ji v logu, jen tím nalákáte nové zákazníky. Důležitá je také cílová skupiny, pro kterou jsou vaše produkty nebo služby určené. Může být logo pojato vtipně nebo je potřeba vytvořit takové, které bude konzervativní? Jaký máte vztah se zákazníky – tykáte si s nimi nebo vykáte? Podle toho může grafik připravit návrh – kreativní nebo konzervativní. Chcete zákazníkovi předat nějakou myšlenku? Také je potřeba si uvědomit, zda bude logo barevné, případně styl písma. Též je důležité promyslet si, kde všude bude logo umístěné. Chcete-li jej třeba i na drobné reklamní předměty, je potřeba vymyslet jednoduchou variantu.
Jakmile má grafik představu, vytvoří návrh, který společně doladíte a logo je a světě.